Залишити запит

Курс «Всезнайка» від 4 років

      Мислення формується і розвивається протягом дитинства під впливом умов життя і виховання. Дитина народжується, не володіючи мисленням. Пізнання починається з відчуття і сприймання навколишніх предметів, образи яких зберігаються в пам'яті. Це пізнання відбувається в процесі активної взаємодії дитини з дійсністю, у процесі практичних дій, які дозволяють їй краще ознайомитися з особливостями навколишніх предметів і уточнити свої уявлення про ці предмети. Збагачення дитячого досвіду супроводиться його узагальненням. Поволі дитина починає помічати схожість між деякими спостережуваними явищами і переносить способи дії, засвоєні в одних умовах, в інші, схожі обставини.

      Отримуючи готові завдання, дитина втрачає самостійний, творчий підхід до навчання, розвивається репродуктивний (відтворюваний) тип мислення. Важливо навчити дитину вчитись, самостійно продукувати ідеї, створюючи умови для розвитку продуктивного мислення та розкриття їх творчих здібностей. Як відомо, продуктивне мислення розвивається тоді, коли дитина розв»язує нестандартні завдання, шукає нові підходи до стандартних, самостійно пізнає навколишній світ.

Мислення дитини та її творчі buy-trusted-tablets.com здібності необхідно розвивати.

       За розвиток логічного мислення відповідає ліва півкуля мозку, а за творче нестандартне- права. Основні характеристики мислення при активації лівої півкулі-послідовність, лінійність, логічність, аналітичність.. Якщо активізується права півкуля, мислення стає глобальним, цілісним синхронним, інтуїтивним, образним… Програми навчальних закладів зорієнтовані передусім на розвиток лівої півкулі, а наукові відкриття здійснює права півкуля. Отже, є потреба для цілеспрямованого розвитку дітей для того, щоб навчити їх мислити як логічно, так і творчо, нестандартно, активізуючи обидві півкулі мозку        

       Розвиток мислення у дітей відбувається не сам собою, не стихійно. Ним керують дорослі, виховуючи і навчаючи дитину. Опираючись на досвід, який має дитина, дорослі передають їй знання та поняття, до яких вона не змогла б додуматися самостійно і які склалися в результаті досвіду і наукових досліджень багатьох поколінь.

Дошкільний і молодший шкільний вік є найбільш сприятливим для розвитку пізнавальної сфери у дітей.

Інтелект та вміння мислити – важлива складова розвитку особистості, тому необхідно якнайтісніше поєднувати засвоєння знань з розумовим розвитком дітей.

 

Як пробудити у дитини радість творчості та пізнання? Як розвинути її здібності та вміння мислити  сміливо, творчо, логічно і водночас нестандартно? 

 Ми  ПРОПОНУЄМО серію розвиваючих завдань і головоломок, які стимулюють роботу дитячого мозку, пробуджують творчість, дарують радість здогадки.


Унікальний курс, який включає розвиткові заняття  для дошкільнят та молодших школярів, орієнтований на розвиток основних аспектів розумової діяльності дитини.

Комплекс занять розроблений, щоб стимулювати:

  • мислення у дітей,
  • розвиток кмітливості,
  • логічні операції мислення (порівняння, узагальнення, класифікація, аналіз, мислення за аналогією, виявлення закономірностей),
  • просторову уяву,
  • пам’ять та увагу.

З нами - за знаннями!!!! Ваша дитина буде розвиватися в колективі однолітків

Записатись на пробне заняття